آموزش

  آموزش 3dsmax

در این بخش ترجمه فارسی تعدادی از آموزش های عملی جنبه های مختلف 3dsmax بصورت فایل pdf ارائه می شود.

می توانید این فایل ها را دانلود کرده و با استفاده از آن ها بصورت عملی به تمرین بپردازید.

 

 

 

1- آموزش روش ساختن مدل سیب در 3dsmax

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دانلود، روی تصویر کلیک کنید.

    

در این آموزش، یک سیب می سازیم ، از مودی فایرهای ( Taper و Displace ) برای شکل دادن به یک کره استفاده می کنیم تا به شکل سیب در بیاید و بعد از ابزار های دیگر برای بهبود دادن شکل آن و افزودن ساقه به آن استفاده می کنیم .


2 - آموزش روش ساختن مهره های شطرنج در 3dsmax

 

 برای دانلود، روی تصویر کلیک کنید.

  

در این آموزش، با استفاده از روش ها و ابزار های مختلف چهار مهره از مجموعه شطرنج را مدلسازی می کنیم


3 - آموزش مدل سازی هواپیما در 3dsmax

 

برای دانلود، روی تصویر کلیک کنید.

  

در این درس، نماي خارجی یک هواپیماي مدل WWII کلاسیک را مدلسازي می کنیم. براي این منظور از اشیا اولیه و تغییردهنده استفاده خواهیم کرد. براي شکل دادن به هواپیما، از تصویر پس زمینه به عنوان راهنما استفاده شده است.


  4 - ساختن یک مدل معماری براساس طرح تخیلی در 3dsmax

 

 برای دانلود، روی تصویر کلیک کنید.

  

دراین درس، طرحی را به عنوان الگو برای ساختمان نهائی وارد می کنیم. نقشه بصورت نگاتیو می باشد و روشنائی و کنتراست آن کاهش داده شده است تا بتوانید طرحی را که روی آن پیاده می کنید به راحتی ببینید.

 


 5 - آموزش مدل سازی Level Design در 3dsmax

 

برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.

  

 در این درس، برای یک بازی رایانهای حرفه ای، یک سطح به عنوان خیابان و چند جعبه به عنوان ساختمان طراحی میکنیم. هم چنین در مورد ایجاد و تنظیم کردن مواد و تصویرگذاری برای طراحی چگونگی دید از مجاور و هم چنین، استفاده از شی ( xref ) برای افزودن چراغ های خیابان و تعدادی درخت توضیح میدهیم.


  6 - آموزش رندر کردن در 3dsmax

 

برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.

  

در این درس این موارد را فرا می گیرید: رندرکردن تصویر ثابت در صفحه نمایش و در فایل داخل دیسک در فرمت و کیفیت های متفاوت. استفاده از  presetو رندرکننده های مختلف. رندرکردن تصویر با درجه وضوح بالا توسط چند کامپیوتر. رندرکردن یک انیمیشن و ترکیب کردن تصویر ثابت در داخل فایل تصاویر متحرک. استفاده از شبکه برای رندرکردن تصاویر متفاوت از یک انیمیشن به صورت هم زمان. استفاده از رندرکردن برای ساختن بافت جهت استفاده در بازی ها


  7 - آموزش نقش گذاری مرکب در 3dsmax

 

برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.

  

در این آموزش، برای یک فروشگاه، نقش بافت مرکب درب کرکرهای فلزی ایجاد می کنیم. نقش شامل 5 لایه از تصاویر ترکیب شده با هم، با استفاده از تنظیمات شفافیت مختلف و روش ترکیب است.


 8 - افزودن مو به سر انسان در 3dsmax

 

برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.

  

تغییردهنده Hair And Fur به مدل مو اضافه می کند.

در این آموزش، به سر و صورت کاراکتر جنگجو مو اضافه می کنیم. و با انجام کار در سه مرحله، پیچیدگی محصول را افزایش خواهیم داد.

 


9 - استفاده از تصویر برای مدل سازی نمای ساختمان در 3dsmax

 

برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.

  

با استفاده از تصویر یک ساختمان می توانید یک مدل واقعی قابل ملاحظه بسازید. این آموزش روش انجام اینکار را نشان می دهد.


10 - رندرکننده سخت افزاری Quicksilver و iray
 

برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.

  

 در این آموزش نگاهی سریع داریم به دو رندرکننده ی جدید در 3dsmax.

رندرکننده سخت افزاری Quicksilver و iray از کمپانی mental images روش دیگری برای رندرکردن صحنه به شما ارائه می کنند.

 


11 - استفاده از Particle Flow برای تولید دود

 

برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.

  

سیستم ذره ای می تواند برف و باران، آب جاری، دود، انفجار و غیره را مدل سازی کند که معمولا جلوه های متحرک شده ای را ارائه می کنند.

در این آموزش، از سیستم ذره ای Particle Flow برای مدل سازی دود در محدوده بمباران یک میدان جنگ استفاده می کنیم.

 


12 - شبیه سازی فیزیکی باMassFX

 

برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.

  

انیمیشن پردازشی فرایند ایجاد انیمیشن با آلگوریتم ها و متغیرها به جای استفاده از کلیدفریم گذاری دستی است. این روش امکان می دهد انیمیشن پیچیده ای با تلاش نسبتا کم ایجاد کنید و اجازه دهید که بیشتر کارها را رایانه شما انجام دهد.

 MassFX سیستم انیمیشن پردازشی برای شبیه سازی فیزیک دنیای واقعی است که درآن اشیا می توانند بصورت واقعی با همدیگر برخورد و عامل داشته باشند. اول انیمیشن مبتنی بر بدنه سختی را ایجاد می کنیم که در آن توپ به کاسه برخورد کرده و از روی میز پائین می افتند. سپس درمورد سیستم mCloth یاد خواهیم گرفت که در آن، شی پارچه می تواند در شبیه سازی فیزیکی با بدنه سخت تعامل و برخورد داشته باشد.


     
 
 

 

ورود

ثبت نام

  tele             logo-samandehi

3dsmax - سیستم هلپ فارسی

سیستم هلپ فارسی - متفرقه

اواس کلاس فارسی

وردپرس فارسی

آتلیه آگاه

بلاگ

درباره ما

تماس با ما

سوال و جواب

اخبار

آموزش

شماره تماس : 

09190722512

021.26141553

ایمیل :

 
 

 Copyright ©2016 فروشگاه فایل آگاه سافت

این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه‌های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. تمام حقوق این وبسایت متعلق به آگاه سافت می‌باشد

(C) Copyright Aagahsoft.com 2016. All Rights Reserved.